Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
66020 RD50mx 2-3-2012 14:09 Main Forum 1787 8

Topicpost
Gepost door: RD50mx Gepost op: 2-3-2012 14:09
Goedemiddag brommeraars,

hierbij heb ik 2 vraagjes betreffende mijn RD'tje, setup is eigenlijk niet eens van belang.
ik heb vandaag even membraan/spruitstuk eraf gepeuterd (na flink veel duwen/trekken en een beetje WD40), en er weer opgezet. natuurlijk had ik hier nieuwe pakkingen tussen moeten doen, maar dat bracht me even op het volgende: hoe krijg ik de oude pakking er een beetje fatsoenlijk af, zonder dat er allerlei troep in de krukasholte/cilinder komt? het spul zit op de inlaat van de cilinder.

hij krijgt nu in ieder geval valse lucht, want hij is niet meer aan te krijgen, behalve toen ik zostraks een enorme aanloop van een klein heuveltje afnam en dan ding direct de toeren begon te maken die die nooit gekunt heeft, snel contact omgezet en uit was ie...

nog een vraagje; toen ik mijn spruitstuk eraf haalde zag ik dat hier een bus in zit, de randen van de bus zijn zo'n 1.5mm dik en aan de binnenkant vastgemaakt met 4 punten. hoe krijg ik die bus er uit? een hamer + (oude) schroevendraaier leken mij nou niet de meest handige oplossing... fotootje:

Dit bericht is gewijzigd door RD50mx op 2-3-2012 om 14:10 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved