Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
6598 | Gilardoni-WaX | 9-12-02?20:01 | Uiterlijk Forum | 2463 | 28 |
Topicpost | |
Gepost door: Gilardoni-WaX | Gepost op: 9-12-02?20:01 |
Ghallo schakelpeeps Leek me wel ok hier een keer mun brommer te laten zien ,dus.. hier ff een pic / textje , en laat ff weten wat je er van vind : Even de setup : Gilardoni 75cc 4 klep membraam Malossi powerbox Malossi kelkfilter 20mm dell orto speedline race krukas homoet 8p 17/36 Het geheel op een N frame , dus een vaste achterbrug , heb met dit frame nog maar weinig gereden , dus weet niet precies wat de resultaten zulle zijn als ik weer een keer lekker ga sjeezen @ industrie terein. Momenteel rijd ik met 15/36 i v m een te korte ketting en geld tekort... maar dit word 17/36 Schijf rem van een aerox , buisjes gelast, je kent et wel Toekomstige veranderingen : Simonini Schijfrem achter (workin on it) Hpi binneroter (waarschijnlijk) 24mm dell orto (na tuning Tunen gilardoni (waarschijnlijk) 50cc "race" zitje (onderweg) Wat over de prestaties , momenteel met 15/36 moet de 100 echte km/h net haalbaar zijn , met 17/36 zal dat ongeveer 110 zijn , met 18/36 heb ik er maximaal 102 mee gereden , maar toen moest ik remmen.. sindsdien niet meer op top gereden Greetz all [This message is edited by Gilardoni-WaX on 9-12-02 20:46] |