Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
6582 | PlaceR | 8-12-02?17:28 | Meeting Forum | 1552 | 25 |
Topicpost | |
Gepost door: PlaceR | Gepost op: 8-12-02?17:28 |
heb was vandaag meeting in gilze jaja (ik ben al lekker thuhis rest rijdt nou nog) eerst verzamelen op de broekakkers (bij mijn werk elro) daar dik 2,5uur staan te blauwbekken van de kou. joepie wat gezellig iedereen was beetje aant crossen. daar kwamen er nog een paar bij en david opzijn ER had weer eens probs zuigerveren gaar ofzoiets. naar daar nog wat geklooit te hebben naar t zand gecrossed daar lekker kampvuur gestookt en gecrossed WE HEBBEN EEN NIEUW RECORD: een burn-out int gras van 42meter lang. gemaakt door MIJ naar daar ook koud geleden te hebben weer naar een flitspaal gecrossed waar je je snelheid kon zien. mausmotohispanie of zoiets bliegt er vrolijk met 92km uur langs (mag er 50) en ik was geloof ik de enige die een flits zag (was vast mooie foto) daarna nog evven naar de friettent waar ik nog ff een babbeltje heb gemaakt met een ietwat agressieve zigeuner die vertelded dat er 125cc onder een hispania past zal allemaal wel. daarna is iedereen naar huis gegaan. details komen er nog wel |