Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
65504 | Meathausen | 8-11-2011 13:14 | Technical Forum | 2456 | 15 |
Topicpost | |
Gepost door: Meathausen | Gepost op: 8-11-2011 13:14 |
Hoi! Ik was vanochtend even mijn Tzr aan het afstellen omdat hij beetje minder begon te lopen. Alles even schoongemaakt en andere sproeier erin. Zat eerst 135 in waarbij die helemaal zwart was, toen naar 126 en begon ietsje minder zwart te worden. Daarna per maat getest en ik kwam uit op 112 met een koffiebruine bougie. Brommer loopt ook redelijk goed. Alleen onderin vind ik het nog beetje waardeloos en de binnenkant van de uitlaat is besmeurd met onverbrande olie lijkt het wel. Ik meng zelf vol syntetisch thuis 1:50. Originele cilinder, 16mm dellorto carb. Leovince V6 ontgrensd. Heb de thermostaat ertussen weg gehaald. Ontsteking naar mijn weten ook ontgrensd omdat ik in de vrij wel tot 17.000 kan gaan. Mijn vraag is dus eigenlijk waar die onverbrande olie vandaan komt en hoe ik onderin iets meer power krijg? Ligt niet aan de powerband, het is gewoon echt bagger. Ik heb ongeveer 5 a 6 kilometer gereden maar ik kon de demper nog rustig vasthouden, net als de radiateur. Dus misschien is mijn blok nog niet warm genoeg? Ligt dit aan de temperatuur van de uitlaat? (dat onverbrande mengsel) En hoe verhelp ik de toeren onderin? (misschien thermostaat terug?) Groeten, Meathausen |