Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
65495 | Flow | 7-11-2011 16:42 | Technical Forum | 1433 | 2 |
Topicpost | |
Gepost door: Flow | Gepost op: 7-11-2011 16:42 |
Ik heb een originele Honda HM 167 op de kop weten te tikken. En een nieuw Prox zuigertje erbij gekocht. Maar ik heb het volgende probleem. Stationair draait ie perfect. Maar zodra ik in ze 1 wegtrek, en door naar ze 2 valt het gas langzaam terug tot bijna uit. Snel weer in ze vrij en na wat flink gas geven komt ie weer bij. Wat zou het probleem kunnen zijn? Waar moet ik het zoeken? Ik heb de volgende setup. En ik heb het volgende al geprobeerd. - HM 167 originele cilinder met Prox zuiger - HM 167 ori. uitlaat en bocht - Mikuni 16mm 2 bouts carb. met sproeier 130. (ik heb ook 110 en 55 liggen, nog niet getest.) - ik heb nog een dikke 70cc demper en bocht liggen (is het zinvol om hiermee te testen?) - ik heb getest met een HM 166 carb. 13mm dacht ik. en probleem blijft. - andere bijbehornde spruitstukken getest met de carbs. en dat mocht ook niet baten. - natuurlijk alle carbs. eerst schoongemaakt/uit elkaar/sproeiers schoon geblazen etc. dus ze kunnen niet vuil zijn. Thanx voor de hulp! |