Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
65312 benpontiac 6-10-2011 11:49 Main Forum 9465 36

Topicpost
Gepost door: benpontiac Gepost op: 6-10-2011 11:49
hallo,
ik heb in mijn schuur w2 suzuki tsxen in onderdelen in mijn schuur staan daar zit een kenteken bij
die staan op mijn naam
nu krijg ik opeens een brief van de rdw dat ik een overtreding heb begaan op de verzekeringsplicht.
dus ik dacht van huh dat moet een fout zijn,
na de brief gelezen te hebben werd duidelijk dat ik mijn brommers had moeten schorsen.
dat is mij nooit verteld. dus heb ik na het lezen van de brief gelijk mijn brommers geschorst
daarna de rdw gebeld van nu krijg ik geen boete toch, toen was het van, ja op dat tijdstip was de brommer nog niet verzekerd en ook niet geschorst dus je krijgt en boete.. ik: hoe hoog is die boete? 316 euro..

nu is mijn vraag heb ik een poot om op te staan? de brommers liggen uitelkaar en zijn iig niet in rijdbare staat.
ik wist nergens van heb blijkbaar een waarschuwing toegestuurd gekregen die ik nooit heb gezien.
het is mij nooit verteld dat je brommers moest schorsen als je er niet op rijdt..
ik dacht als je er op rijd moet je zorgen dat je verzekerd bent, en anders mag je er alleen maar mee op priveterrein rijden..

de boete is gewoon hoger dan dat ik voor die bult onderdelen met kenteken plaat heb betaalt, ik vind dit dan ook erg raar , dat ik een boete krijg plus dat er schijnbaar iets op me strafblad komt te staan , omdat de boete hoger is dan 100 euro

gr Ben

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved