Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
65040 kars93 20-8-2011 20:04 Begin Forum 3112 16

Topicpost
Gepost door: kars93 Gepost op: 20-8-2011 20:04
hoi allemaal,

Ik heb een Rieju SMX pro uit 2005 en die heb ik onlangs laten reviseren. De monteur had (tijdens de eerste rit ná de revisie) een warmloper gehad omdat mijn cilinder al een keer was gehoond. Hij heeft toen mijn oude zuiger erin gezet met nieuwe veren. Hij had zelf wat testritten gemaakt en volgens hem reed hij prima. (De brommer moet volgens hem nog 200km ingereden worden)

Nou haalde ik vandaag mijn brommer op en begon met een flinke rit. Maar tijdens die rit viel hij een stuk of 4 - 5 keer uit terwijl ik niet té hard reed (was zo'n 50-60 km/h). Ik heb toen een paar dopjes 2t-olie in mijn tank gegooid, en toen had ik er geen last meer van. Ik wil toch weten waardoor mijn brommer uitviel en of ik er later nog last van kan krijgen, ik dacht in eerste instantie dat het een vastloper was, maar als dat het zou zijn geweest krijg je hem niet meer gestart. (toch?) De brommer is trouwens tijdens de revisie volledig ontgrenst, moet ik dan ook nog met andere dingen rekening houden tijdens het inrijden?

alvast bedankt.

Dit bericht is gewijzigd door kars93 op 20-8-2011 om 20:15 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved