Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
65030 | suzuki-fan | 19-8-2011 11:45 | Begin Forum | 1123 | 5 |
Topicpost | |
Gepost door: suzuki-fan | Gepost op: 19-8-2011 11:45 |
Mijn tsx wil niet meer starten nadat ik de kop heb laten vlakken en er een lange schacht bougie er in heb gedraaid. Daarvoor liep hij in een kick maar door de korte schacht bougie trok hij heel sloom op (beginnersfoutje). setup is: gehoonde 50 snel (41.50mm) proma uitlaat met klein gaatje proma demper ori mikuni 16mm sproeier: 85 Hij vonkt wel en hij zuigt ook lucht aan (dus ook benzine denk ik). Als ik hem volgas hield en dan kickte met de hand voor de kelk dan voelde je hem lucht aanzuigen. Als je kickte zonder luchtfilter dan blaast hij rook uit het luchtfiltergat. Ik dacht dat de zuiger verkeerd om zit alleen de pijl zat wel gewoon naar de uitlaatpoort toe. Soms geeft hij plofjes uit de uitlaat. De ontsteking dus, dacht ik. Maar die staat gewoon max vervroegd zoals aanbevolen. Ook als je hem aanloopt loopt hij niet. En ook een keer toen ik kickte kwam er een vlammetje uit het gaatje dat in de uitlaat zat. dingen die vernieuwd zijn: zuiger, bougie, dop en luchtfilterelement. dingen die ik al heb gedaan: spoel doormeten en die was gewoon goed: 157 ohm bobine van lopende brommer proberen kabelbbom op scheurtjes controleren carburateur schoonmaken en daarbij sproeiers losgehaald en doorgeblaasd met de compressor. met of zonder luchtfilter kicken of aanlopen. Ik hoop dat iemand me kan helpen. alvast bedankt |