Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
65023 kiwipraler 18-8-2011 14:42 Begin Forum 6875 5

Topicpost
Gepost door: kiwipraler Gepost op: 18-8-2011 14:42
hallo,

derbi senda drd 2005 (nog het oude type blok)
huidige setup(is aan gort want de big end is versleten):
doppler 50cc
conti bovenlangs handmade met carbon demper(kan ik deze ook gebruiken op 80cc?)
17,5mm delllorto

dit ging behoorlijk vlot vond ik zelf. maar nou ben ik 18 geworden. rijbewijs enz. al binnen dus nou wil ik mijn derbi gaan opvoeren en gaan gebruiken voor een rondje rijden op zondag.

dus ik wil een 80cc setup.
-ik wil niet teveel geld uitgeven(geen 800euro)
-een wat slijtvaste setup
-orginele onsteking behouden
-een uitlaat die niet teveel herrie maakt(evt kan ik er wel een moter demper opzetten, moet je denk ik wel een 2takt uitlaatdemper hebben of niet?) en een onderlangse uitlaat gaat mijn voorkeur uit sneller/makkelijker sleutelen
-orginele luchtfilter behouden
- 1 orginele radiateur behouden(vind het iets te veel werk om er nog een radiateur op te zetten. Als je temperatuur sensor het doet is dat toch ook voldoende?)
-is het verstandig om mijn olie af te sluiten en op mengsmering over te gaan? of is dit overdreven
-krukas word een doppler

het liefst koop ik een compleet blok, dat is het makkelijkst. dus als iemand mij hier aan kan helpen dan graag(wel een normaal blok wat weinig km's heeft. niet waar de zuiger al bijna ten einde is)

tempratuur sensor testen?
contact aan, sensor uit de cilinder draaien en in een bak met kokend water. moet dan het lampje gaan branden?

mvg koen

ik weet dat dit in het verkeerde forum staat maar ik kon nog niet posten bij tf(heb al een account gehad. maar ben mijn wachtwoord kwijt)



Dit bericht is gewijzigd door kiwipraler op 18-8-2011 om 18:12 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved