Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
64976 Konjin 10-8-2011 22:44 Technical Forum 2508 18

Topicpost
Gepost door: Konjin Gepost op: 10-8-2011 22:44
Ik heb een paar dagen geleden hier over al wat gevraagd in het kleine vragen topic, omdat ik hier niet voldoende antwoord heb gekregen, plaats ik hem hier.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Konjin
Ik heb mijn brommer/blok gereviseerd en heb hem nu weer in elkaar, ik heb exact dezelfde afstelling als voor dat ik hem uit elkaar heb gehaald. Toch loopt die niet echt lekker, bij ongeveer driekwart gas doet die het perfect en trekt die goed. Maar trek ik mijn gas helemaal open begint die meteen te stotteren en valt die terug in toeren. Wie weet waar dit aan ligt en wat ik moet aanpassen.

Het enige antwoord dat ik kreeg:

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]
je sproeier kleiner

Vervolgens ben ik van sproeier 102, waar die voor dat ik hem uit elkaar haalde prima op liep, zojuist terug gegaan naar sproeier 96. Ik heb nog steeds exact hetzelfde probleem.

Als ik het gas verder als half open heb begint het al, trek ik hem helemaal los trek word het alleen maar erger en valt die helemaal uit. Geluid klinkt als Bwoaaaaaap.

Wie weet hoe ik dit kan verhelpen? Ik ga er van uit dat het aan de afstelling ligt, ik heb geen valse lucht en de ontsteking staat volgens mij ook goed.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved