Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
64905 | AlexSenda | 27-7-2011 18:06 | Main Forum | 3986 | 31 |
Topicpost | |
Gepost door: AlexSenda | Gepost op: 27-7-2011 18:06 |
Ik heb gisteren een brommertje gekocht, voor 150ยค, nu zei de verkoper dat er gebruikerssporen opzaten ( op marktplaats ), de puch is van 88. Onder gebruikerssporen reken ik kapschade, etc. Ik heb hem gisteren gekocht, heb toen nogmaals gevraagd wat er mis was, hij zei alleen dat het achterlicht het niet deed, en de afstelling kut was. De volgende dag ( vanochtend ) heb ik de cilinderkop eraf gehaald, en zaten er krassen in de cilinder. De voorvork is krom, en achtertandwiel is iets mis mee. Ik heb alle papieren, staat nog op zijn naam, en de puch hier. Heb al geprobeerd contact met hem op te zoeken, en zijn pa, en hem ook gesproken. Hij reageerde met : Ik ben er nu toch van af En zijn pa reageerde met : je hebt geen poot om op te staan, je hebt eraan gesleuteld, je hebt een puch gekocht uit 88, en er stond in de advertentie dat er gebruikersschade was. Hij heeft niks fout gedaan, hij weet ook niet wat er met de cilinder was. Ik heb de rechtbijstand en het juridisch loket al gebeld, deze vertelde mij dat het om een klein bedrag ging, en er dus niks aan gedaan kon worden, van hun kant dan. Wel stuur ik een aangetekende brief op, om zo nogmaals te benadrukken dat ik de koop ongedaan wil maken. Iemand tips? |