Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
64887 | evenflow | 23-7-2011 2:21 | Technical Forum | 4768 | 27 |
Topicpost | |
Gepost door: evenflow | Gepost op: 23-7-2011 2:21 |
Het is al even geleden dat ik op dit forum geweest ben, maar nou loop ik al een tijdje met wat ideeën in mijn kop die ik erg graag wil uitvoeren maar ik ben nogal een beginner. Ik weet ook niet of het erg gepast is om een topic hiervoor aan te maken maar dat hoor ik snel genoeg Oke, naar het plan. Ik heb nu een paar maanden een Tomos Revival TS bromfiets en qua uiterlijk begint het op te schieten. Zo heb ik munitiekisten aan de moped bevestigt en heb ik een sissybar gemaakt! Maar, de performance blijven weg. Ik heb een tip opgevolgd uit een topic hier (weet zo ff niet meer welke) en heb er een standaard snel uitlaat onder gegooid. Nu loopt ie ongeveer 55/60. Is leuk maar mag opzich wel een beetje beter. Ik las het een en ander over carburateurs en ik wil eigelijk een andere carb. op mijn brommer zetten. Ook word het binnenkort tijd voor een nieuwe ketting en tandwielen. Ik wil dus een andere carburateur en een ander setje tandwielen. Ik dacht aan een Dellorto 16/16, maar volgens mij is dat gelijk het uiterste. Wat raden jullie mij aan? 70/75 km/h zou mooi zijn. Ik noem die 16/16 omdat ik gelezen heb dat die past. En wat is er qua tandwielen/kettingen mogelijk? Met vriendelijke groet, Diederik |