Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
64882 | MeMeBot | 22-7-2011 13:21 | Begin Forum | 3413 | 24 |
Topicpost | |
Gepost door: MeMeBot | Gepost op: 22-7-2011 13:21 |
Ben even weg geweest, maar ga nu het werk weer oppakken met de brommer. Was het even zat... Ik ga nu uit voorzorg mijn ontsteking vervangen. Eigenlijk wil ik alles nieuw kopen maar ik had er een aantal vragen over. Is het met ontsteking belangrijk om voor de originele Honda parts te gaan, of kan het prima imitatie zijn? Kom ik niet in de knoei met stekkers of andere aanhechtingspunten die niet passen etc? Ik zat even hier te kijken voor de onderdelen: http://www.motoimpor...ectronica/ontsteking Ik zat te denken aan de set originele Honda parts van ยค100,-. En daarbij een imitatie bobine (nieuw). Ik zie het er niet bij staan, weten jullie wellicht of de contact punten er ook bij zitten? Heb ik hier nog andere dingen bij nodig? Eventuele andere tips wat betreft montage en andere zaken waar ik op moet letten zijn erg welkom aangezien dit de eerste keer is dat ik dit ga vervangen bij een dergelijke brommer. Ik moet zelfs eerst gaan kijken waar het uberhaupt allemaal zit. Ik zie ook een "snelle grondplaat" staan. Heb ik die nodig? Waar is het voor? Tevens zag ik een "Clingelateur" staan. Eigenlijk dezelfde vraag, waar is het voor, en heb ik het nodig? Is het verder aan te raden om mijn CDI gelijk te vervangen? Ook hoorde ik dat daar verschil tussen zit en dat de MTX oude type hierop begrenst wordt. In hoeverre klopt dit? Mijn excuses voor mijn lijst aan (wellicht domme) vragen, maar mijn ervaring leert dat ik hier gelukkig vaak een goed antwoord krijg op mijn vragen. Bij voorbaat dank!! |