Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
64704 -CrJarvin- 20-6-2011 19:38 Main Forum 5307 22

Topicpost
Gepost door: -CrJarvin- Gepost op: 20-6-2011 19:38
hallo,

ik ben bezig mijn mtx op te knappen en nu die weer in elkaar staat wil ik hem ook goed ophogen. Ik heb er nu een originele veer onder zitten.

in recaties op deze FAQ:
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/83

werden verschillende manieren verteld. zaols een crosserveer er onder te bouwen of ophogen dmv ophoogblokjes.

Dus ik had gekeken hoe hoog ik hem maximaal kon maken zonder iets aan het prolink systeemn te verbouwen:



je kunt dus maximaal 1 cm ophogen dan origineel. Dus zou iemand mij kunnen uitleggen hoe mensen er dan op het idee komen om een crosserveer er onder te krijgen of met ophoogblokjes, want zoveel valt er niet te winnen. want de achterbug kan niet lager omdat het prolink systeem hem tegenhoud. (hoe lager de achterbug, hoe hoger de zithoogte van de brommer)

prolink tegen achterbrug

daardoor kan die niet lager!!!


----
Zonder mijn prolink vast te zetten aan de achterbrug heb ik toen mijn brommer op mijn ideale hoogte gezet.

toen zag het prlink systeem er zo uit:



het scheelt dus maar heel weinig, maar voor de hoogte heel veel:

origineel:



op ideale hoogte:


dus zou iemand mij die dingen over ophogen kunnen vertellen zonder dat er aan het prolink gezaagt ofzo moet worden.

en wanneer er geen ''nette'' manieren zijn omk hem op te hogen, wleke manieren zijn er dan?

zelf dacht ik om dat stuk van het prolink wat tegen de achterbrug komt wel verder uit te hollen, maar ik weet niet dat ik daarmee zoveel win.

alvast bedankt voor de moeite van het lezen van deze lap tekst foto's.

thnx

Dit bericht is gewijzigd door -CrJarvin- op 20-6-2011 om 19:39 uur.

Dit bericht is gewijzigd door -CrJarvin- op 20-6-2011 om 19:42 uur.

Dit bericht is gewijzigd door -CrJarvin- op 20-6-2011 om 19:59 uur.

Dit bericht is gewijzigd door -CrJarvin- op 20-6-2011 om 20:26 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved