Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
64687 | Robin 1993 | 16-6-2011 22:33 | Technical Forum | 1245 | 7 |
Topicpost | |
Gepost door: Robin 1993 | Gepost op: 16-6-2011 22:33 |
Vanavond heb ik mijn buurjongen geholpen want zijn aprillia deed erg raar. Hij reed gewoon normaal met een gangetje van 65 en opeens viel zijn vermogen erg terug en viel die uit, nooit meer aangekregen. Dus we hebben eerst zijn carburateur opengemaakt en zijn choke handel was los geschoten van het clipje dus we dachten eerst dat dat het was. Dus weer in elkaar gezet en uiteindelijk starten hij ook weer. Hij ging vervolgens een stuk rijden maar had gewoon totaal geen vermogen. Hij ging hooguit 55kmh in zijn 6 terwijl die normaal de 90 wel haalt. En toen remde die en schakelde die gewoon rustig terug en toen blokkeerde opeens zijn achterwiel, zat muurvast. Toen vliegwielkapje eraf gehaald en met mijn hand aan het vliegwiel gedraait en opeens schoot die los. Dus toen kon hij weer staren maar nog steeds geen vermogen (terwijl als de brommer uit staat heeft hij zat compressie) En toen na een stukje rijden blokeerde weer zijn wiel!. Ik vind het allemaal wat vaag. Denk zelf dat het iets met de koppeling te maken heeft. Wat denken jullie? in welke richting en waar moet ik ongeveer gaan zoeken? |