Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
64499 | appie_1988 | 19-5-2011 0:53 | Technical Forum | 3202 | 31 |
Topicpost | |
Gepost door: appie_1988 | Gepost op: 19-5-2011 0:53 |
Alles wat er aan gedaan is om hem sneller te krijgen. 1 Exsta gaten in lucht onginale filter 2 Dikkere aanzuig rubber 3 Groter 20mm cabrateur 4 Spuitstuk opgeboord 5 Powerbok 8mm doorgang!!! 6 Polini kleppen in membraan 7 70cc cilinder 8 80cc kop uitgedraaid met O-ring er in. 9 6 bak inplaats van 4 bak 10 4 plaats koppeing in plaats van 3 plaats. 11 onsteking maximaal vervroegd 12 Vliegwiel afgedraaid. 13 Snelle techno uitlaat. Nu ik dus sinds kort 80cc kop heb met O-ring is hij als 4 keer warm gelopen. Terwijl hij niet eens zo heet wordt. (wijzer temp in het midden) ik weet niet hoe heet dat is. Waar kan dit aan liggen. Aan de 80cc kop dat de gaten waar vloeistof door heen loopt anders zitten? Aan de themostaat die ik er niet uit krijgt maar wel goed werkt? Aan de goedkope zuiger van 15ยค die er sinds pas in zit? Nadat hij is vast gelopen voet de cilinder net zo warm aan als de radiateur. Maar je kan cil nog wel aan raken zonder dat je je poten verbrand. of moet ik een goter radiateur er op zetten van ns1 ofzo? |