Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
64487 | Josca51 | 18-5-2011 0:09 | Begin Forum | 3836 | 30 |
Topicpost | |
Gepost door: Josca51 | Gepost op: 18-5-2011 0:09 |
Ik heb al 2 jaar een Puch Maxi voor de cross, sinds een jaar ben ik zwaar aan het opvoeren geraakt, kop geflowd, grotere caberateur, meer CC's enz. Vorige week heb ik zelf een uitlaat gemaakt, en de flens en demper van een circuit uitlaat gebruik die er al op zat. Gister heb ik hem gemonteerd en het vermogen is gestegen van 1.8 kW naar 2.4 kW, daar was ik natuurlijk erg blij mee. Vandaag was ik vrolijk rond aan het rijden toen hij ineens niet meer lekker stationair wou lopen. Heb hem weer op de testbank gezet en wat denk je, Vermogen gezakt naar 0.6 kW ten opzichte van de 2.4 kW van gister. Ik heb de speling and de kontaktpuntjes gecontroleerd, bij de bouge de vonk gecontroleerd, de kop eraf gehad, zuiger en Cylinderwand gecontroleerd, Caberateur uit elkaar gehad en schoongemaakt, kickstart blok eraf gehad, Koppeling eraf gehad, allemaal goed, ook heb ik mijn uitlaat er weer af gehad en met een lange lasgraad doorgeen geprikt helemaal goed, ook heb ik de uitlaat helemaal uitgeblazen en de dempen uit elkaar gehad, Alles dik in orde, maar toch heeft hij nog maar een vermogen van 0.6 kW. NIKS veranderd, Wat kan er in die tijd stuk zijn gegaan dat zo'n vermogensverlies opleverd ????????? Alvast bedankt, Josca de Jong ![]() Dit bericht is gewijzigd door Josca51 op 18-5-2011 om 0:13 uur. |