Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
643 speedymark 5-6-01?23:35 Main Forum 936 15

Topicpost
Gepost door: speedymark Gepost op: 5-6-01?23:35
hey, ik ga dus een nieuwe nsr kopen, ik had deze al met 50snel, 16mm, homoet pijp:


maar daar heb ik al een ongeluk mee gehad enzo en hij rammelt en piept en kraakt en tikt aan alle kanten dus die is gaar, ook gare kappen, nu ga ik dus (misschien) deze kopen:


die heeft een 110cc, 24mm, gianelli uitlaat, lagers en keringen pas vervangen
hij loopt 100 km/u zegt die gozer en dat vond ik wel vreemd voor een 110cc maar dat komt zeker door te kleine carb, lichte vertanding en misschien de verkeerde uitlaat?
hij vraagt er rond 1700 voor dus kan ik denk misschien wel 1600 van maken dus dat is zeker weten een koopje!

als ik m koop zet ik de blokken over dat ik een goed afgestelde 50snel hierop heb en die gewoon voor knap gebruik, van die blauw-witte maak ik een vette racer met die 110cc, ik hoor altijd verhalen over dat een 110cc 160 km/u redt, nou... dat wil ik wel es meemaken, en misschien ook afstellen dat ie NOG :n :n harder gaat

Ik ga donderdag kijken en als ie echt goed is regel ik ff transport (hij is niet verzekerd) en geld (moet van me spaar rekening en van me ouders lenen) en wil ik m vrijdag ofzo ophalen.


HAHAHAHAHAHA I SHALL FEEL THE POWER OF 110CC NSR gaat wel gevaarlijk worden aangezien ik alleen nog maar met een gare 70cc fast arrow en een 50snel heb gereden maar ach, who wants to live 4ever

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved