Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
6417 Willyp 24-11-02?22:36 Technical Forum 347 1

Topicpost
Gepost door: Willyp Gepost op: 24-11-02?22:36
Ik heb met mijn brommer na het afstellen enzo lekker lang kunnen rijden zondere problemen, kwam mooi in hoge toeren zonder stotteren enzo. Nu zette ik em vandaag even neer en ging na 4 uur later er weer oprijden, en toen wilde hij ineens niet meer hoger komen dan 7000 8000 toeren, hij begint dan vreselijk te stotteren, valt trug in toeren en ineens doet ie weer even tot 8000 en valt dan weer weg. heel vreemt, nooit eerder gehad. Toen stond ik bij stoplicht en het werd groen ik gaf gas en hij viel meteen uit. dus ik aan duwen etc. maar hielp niet dus naar huis gelopen. toen naar bougie gekeken en die was nat (olienat) dus deed er een nieuwe droge in, en weer wilde hij nadat hij warm was niet boven de 7000 toeren komen hij begint dan weer vreselijk te stotteren. toen bleef ik reden steeds onder het stotter punt ong. 2 km (haal dan max 50km/u)en haalde toen boegie eruit, zag er perfect uit niet te veel olie geen prob..... maar ik kan nu niet meer in hogere toeren komen. Waar ligt dit aan? ontstekings spoel? of verkeerde afstelling

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved