Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
64049 | Wesleyy | 20-3-2011 22:27 | Main Forum | 4690 | 26 |
Topicpost | |
Gepost door: Wesleyy | Gepost op: 20-3-2011 22:27 |
goedendag ik heb een Malaguti XSM uit 2009 setup is gewoon standaard alles ontgrenst en dan een yasuni HM cross ik zit hier met het volgende probleem. ik heb al 2x een flink gat in me zuiger gehad en ik vraag me nu toch echt af hoe dit kan want na de 1ste keer stond die toch nog wel een beetje arm aan benzine .toen ik hem weer helemaal had gemaakt en gedaan alles na gekeken ontsteking ect. en weer opnieuw afgesteld en hij stond zeker wel goed rijk aan benzine hij reed perfect maar dan vandaag liep die toch weer in 1x vast. ik reed ongeveer 80 en toen raakte ik al in 1x al me compressie kwijt en deed die t niet meer. maar hoe kan dit nu nauw echt komen want een gat in je zuiger kan door 3 dingen komen zover ik weet te weinig bezine te veel lucht of onsteking staat verkeerd de bovenste 2 dingen zijn het sowieso niet want ik had hem zeker wel goed afgesteld en k heb meerderen keren na een lang stuk rijden me bougie gecontroleerd en hij was altijd goed donker bruin en me ontsteking is elektronisch dus daar kan je niks aan veranderen ik heb hem nog na gekeken met mijn strobos scoop en hij stond wel vrij goed k vond hem wel aardig vroeg staan. maar wel gewoon goed genoeg en voor mijn gevoel leek het me echt niet dat het daar door zou kunnen komen ik begin te twijfelen dat het door me cdi komt want die is wel ontgrenst het gaat hier over de Moric cdi . dat je een gaatje boort door de O. maar hij was begrenst op 10000toeren en hij loopt ontgrenst zeker wel 13000 toeren. zouden het nog andere optie's kunnen zijn? |