Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
63975 | Jaap_nsr | 10-3-2011 16:46 | Technical Forum | 4405 | 23 |
Topicpost | |
Gepost door: Jaap_nsr | Gepost op: 10-3-2011 16:46 |
Hallo mensen, Vandaag is de cilinder van m'n nsr waarschijnlijk warmgelopen . Vannochtend naar school had ik voor de wind en iemand achterop. Als ik alleen rijd kan ik voor de wind zo'n 85 rijden en vannochtend kon ik (met 2 personen) een kleine 80 rijden. Op ongeveer 5 km van mijn route kan ik volgas rijden. Toen ik vanmiddag weer alleen naar huis toe reed vond ik dat de brommer wat meer 'snerpte' wanneer ik, in hoge toeren, het gas los liet. Hij gaf anders ook altijd wel en trillend geluid, maar nu leek het wel erger (meer 'snerpend' dus). Toen ik nog 5 km moest viel mij op dat de brommer heel soms een raar geluid maakte. Net alsof het voorspatbord wat trilde. Ook stotterde de brommer soms. Zo'n 2 km van huis hield hij dr mee op en kon ik hem moeilijk in de vrij krijgen en geen compressie meer. Nu werd mij dus vertelt dat waarschijnlijk de cilinder warmgelopen is doordat ik volgas reed (wat in totaal zo'n 5 km is). Klopt dat? Ik baal dr best wel van omdat deze cilinder nog niet zo oud is. Ook zei die man dat mengolie van shell slecht is? Wat ik me dus afvraag, kan het door vannochtend komen? Groeten Jaap Dit bericht is gewijzigd door Jaap_nsr op 10-3-2011 om 16:47 uur. |