Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
63968 | benpontiac | 9-3-2011 17:28 | Technical Forum | 2444 | 14 |
Topicpost | |
Gepost door: benpontiac | Gepost op: 9-3-2011 17:28 |
huidig probleemĀ± hallo, Ik heb nu de carb schoongemaakt en ik kan nu ongeveer 50 rijden. Dit zijn de problemen die ik nu nog heb: -wanneer ik van stationair:1500 toeren gas geef komt hij heel moeilujk omhoog in de toeren (in z'n vrij) - de brommer heeft echt heel weinig kracht. - De brommer stottert heel erg bij het optrekjen en vooral bij de 6000 toeren komt hij niet omhoog - Er komen bij gas geven harde ploffen uit de uitlaat. - De gaskabel gaat ook niet automatisch terug.. Hij blijft gewoon hangen. Wat zouden mijn vader ennik kunnen proberen om dit te fixen? Gr ben (sorry voor de typfoutjes: verstuurd vanaf me telefoon ) edit: ik heb nu een benzinefiltertje geplaatst. oud bericht: mijn broertje reedt net op mijn brommer en op een gegeven moment was de benzine op.. toen gooide we er nieuwe bij. daarna wou de brommer geen gas geven liep wel gewoon netjes stationair maar zodra je gas gaf was het van bwoaap en als je een klein beetje gas gaf gingen de toeren ietsjes omhoog.. als ik dan het gas weer loslaat loopt de brommer op in toeren en houdt pas op zodra ik de sleutel omdraai.. verder toen hij het nog deed stotterde hij nogal in de hoge toeren en heeft totaal geen kracht in de laatste vernselling.. groeten Ben edit: hoe kan ik deze problemen oplossen? Dit bericht is gewijzigd door benpontiac op 9-3-2011 om 17:35 uur. Dit bericht is gewijzigd door benpontiac op 14-3-2011 om 19:03 uur. |