Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
6385 | MBBBBBB | 22-11-02?18:44 | Main Forum | 2447 | 27 |
Topicpost | |
Gepost door: MBBBBBB | Gepost op: 22-11-02?18:44 |
Ik ga dus volgende week voor me certificaat. Dus ook maar een goede helm kopen binnekort. Zit alleen ff te denken.. als je dus bij de brommerzaken hier in de buurt komt enzo.. hebben ze allemaal hempljes, zien er redelijk uit.. beetje rond de 90-100 euro.. maar echt van een een of ander kut onbekend merk. Dan heb ik echt zoiets van, zal dat wel veilig wezen.. En ik heb dus wel eens een brute helm gezien.. Bieffe B21 Topgun.. Ben gister bij de bromhoer geweest, en ze wilden hem wel bestellen voor me, was niet zon probleem. Maarja, dat ding kost dus min 136 euro.. terwijl je een ander helmpie hebt voor veel minder ( ligt ook een Carberg Hot Ice voor 74 euro bv. ) Dit is dus de Bieffe B21 Topgun Zuurbestendig Poly Carbonaat Dubbel vizier Snelsluiting 136 euro Wat zal ik doen? Kiezen voor uiterlijk en merk.. of voor prijs...... Maar eigenlijk gaat het me er vooral om dat de helm veilig is, en ik geloof dat eerder van een Bieffe dan van een imitatie pruts ding ofzo ( Shiro, MT.. blablabla )... Ik ben er dus nog niet helemaal uit voor mezelf.. of een goedkope normale, van een schraal merk.. of een dure, stoere van een kwalitief waarschijnlijk beter merk.. ( Aan de ander kant heb ik zoiets van, boeie eigenlijk, ik werk ff ruim een maandje en ik heb het er al weer uit ) Doe je suggesties |