Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
63836 suzukitsxxx 18-2-2011 17:18 Technical Forum 2365 16

Topicpost
Gepost door: suzukitsxxx Gepost op: 18-2-2011 17:18
Hey brommerklussers

ik heb nu 1 jaar een brommer, een Suzuki tsx
ik wou hem opvoeren dus ik heb een 80cc Blok gekocht en een nieuwe gianellie uitlaat.
het Inlaatspruitstuk was niet goed, dus heb ik een gekocht van Dirk van brommerforum
daar zat toen opeens een "raar" gat in.. dat was blijkbaar voor een Powerbox.
Dus toen gekeken hoe dat werkt.. en toen heb ik ook een Powerbox gekocht.

weer een tijdje gesleuteld..

hij heeft gelopen in de winter met de slee erachter beetje kloten. Hij liep wel redelijk
alleen toen wou ik de Radiateur waar ik geen goeie ophanging voor had mooi en stevig bevestigen
dus heb ik de uitlaat eraf gehaald. en toen Brak de Bout! dus er zat een stuk bout in de cilinder
uiteindelijk heb ik de cilinder eraf gehaald en die mee naar school genomen en een leraar heeft hem er uit gehaald.

ik heb de Cilinder er weer opgezet om de zuiger heen, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de kunstof hamer daar ook bij heb
gebruikt. daarna heeft hij ook gelopen dacht ik.

hij liep alleen Redelijk goed in de Hoge Toeren met een Ronde Mikuni Sproeier maat 76
dat is Raar want de brommerboer zei dat er een 6hoekige sproeier in moet en dat de maat voor een 80cc meestal
rond de 150 zit..

er zit ook Geen Pakking tussen het spruitstuk en de carburateur
ik las dat je met deo op je spruitstuk en rond je cilinder moet spuiten.. ik heb dat gedaan met wd40
maar ik snap niet wat er dan zou moeten gebeuren....
hij gaat trouwens wel na een stuk aanrennen lopen maar als ik dan ga zitten gaat ie steeds langzamer
en dan valt hij uit eindelijk uit.

Ik wil Heel Graag dat hij weer gaat lopen!
aanrennen vind ik niet erg maar als hij maar normaal loopt
ik hoop dat jullie me kunnen helpen!


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved