Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
63733 limburger 6-2-2011 19:03 Meeting Forum 14013 54

Topicpost
Gepost door: limburger Gepost op: 6-2-2011 19:03
Ik vond het wel mooi de 1ste keer dus dan maar een 2e keer.
We rijden weer in het mooie midden-limburg (ik weet het niet zo mooi als het zuiden). We vertrekken/verzamelen/eindigen in Heibloem voor de kerk. We vertrekken dus in Heibloem vanuit daar rijd ik naar een supermooi bochtje om even wat mooie foto's te maken (probeer ik te regelen). Vanuit daar rijden we in een toeristische route door naar de Friettent, voor een lekker frietje en wat te praten etc. Dan vertrekken we weer en rijden we via een leuke/mooie rit terug naar heibloem, onder de rit voldoende mogelijk heden voor te tanken.

Verzamelplek:
Heibloem, voor de kerk is een pleintje.

Afspraken:
- Alleen schakels, en motors
- Geen asociaal gedrag, en normaal rijden, alleen inhalen als er ook genoeg plaats voor is etc. (GEWOON SOCIAAL RIJE)
- Geen overmatig geburn.
- werkende verlichting VOORAL REMLICHT!

Regels tijdens de rit:
- Niet met een rotvaart iemand roekeloos in halen. (maar dat spreekt voor zich)
- Snelheid wordt ongeveer 60-65 km/h

Overige
-de meeting is geheel op eigen risico, schade, ongevallen of diefstal zijn voor je eigen!
-verdere informatie zal worden geupdated
-Neem als je je brommer niet vertrouwt onderdelen mee etc en natuurlijk wat Olie!

Motors mogen mee, ze moeten wel normaal rijden en niet te hard etc. dit spreekt voor zich neem ik aan.

1 uur aanwezig zijn, kwart over 1/half 2 vertrekken we en beginnen we de route

Bochtje:

Nick even als mooi voorbeeld:

Ook licht naast die bocht een motor winkel waar van allerlei kwijl spul binnenstaat (Mv Agusta, R1's als water in de zee, KTM Duke, Laatst nog een sxv 5,5)

Datum word 22 mei. 1 u in heibloem aanwezig zijn. Half 2 kwart voor 2 rijden we aan

Aanwezige :

Limburger
Bart
Nick (als de brommer dan nog in bezit is)
Remco
Jasper (als de brommer dan nog in bezit is, anders op de fiets of ander vervoer )
Timmy
Mitch
Juul
MauritsRS
2 maten uit mijn klas,
Max heijmans, met denk ik nog wat maten.
Han
stefkee3
just_pelmke
pieke.faessen+vriendin
kenny77

Twijfelaars:

Jeroenvs
Le Derbi
Mathias RS 50
-rupke-
_3s_
zurrik3

Mocht je mijn 06 willen, voor eventueel problemen of de weg naar heibloem willen weten, moet je me even pb'en

Dit bericht is gewijzigd door limburger op 25-4-2011 om 13:16 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved