Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
63589 | Robin 1993 | 21-1-2011 23:16 | Technical Forum | 4621 | 24 |
Topicpost | |
Gepost door: Robin 1993 | Gepost op: 21-1-2011 23:16 |
Ik had weer is last van een kapotte krukaslager (links) van me honda mt, nu heb ik me blok uit elkaar gehaald en kwam ik tot de conclusie dat me lagerpassing uitgelubbert was, ik kon het lager er zo inleggen, nu werk ik zelf bij een fiets/bromfietszaak en hebben me baas en ik me linker krukaslager buitenschaal vertint (solderen) en hebben we met een soort centerpoint allemaal putten in me lagerpassing van carter gemaakt zodat hij daar gaat uitzetten. Het werkte goed wat we moesten redelijk wat moeite doen om de nieuwe lagers in het carter te tikken, het blok is in elkaar en speling vrij maar.. Denken jullie dat dit goed blijft? me baas zei dat die dit vroeger heel vaak moest doen bij de eerste type carters van honda mt, want die schenen nogal snel uit te lubberen. Het scheen zelfs zo te zijn dat deze manier oficieel door Honda toegezegt werd op reparatie. Dus wat denken de Honda kenners van dit forum? zou dit echt goed werken? Dit bericht is gewijzigd door Robin 1993 op 21-1-2011 om 23:18 uur. |