Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
63560 | Drekzz | 20-1-2011 14:04 | Technical Forum | 6872 | 43 |
Topicpost | |
Gepost door: Drekzz | Gepost op: 20-1-2011 14:04 |
Hallo, Allereerst wil ik iedereen bedanken voor alle hulp die ik al uit andere topics en de knowledgebase heb kunnen halen, anders was ik nooit zo ver gekomen. En dan nu het probleem: Ik heb een Suzuki TSX waar ik in de loop der jaren (ja, jaren....) een boel aan heb gedaan. Frame aangepakt, blok gereviceerd en blabla nog veel meer. Ik wou de brommer volledig origineel maken, dus ook met Nederlandse cilinder, maar daar zag ik al snel vanaf. Al voor ik goed klaar was met afstellen wist ik dat dat hem niet zou worden, gezien het lage aantal toeren dat ik er mee haalde. Nu heb ik een 70cc eurokit gehaald, maar tijdens het afstellen merkte ik dat het niet uitmaakte welke sproeier ik er in deed, ik kom niet boven de 6.500 a 7.000 toeren uit. Dit in eerste instantie met een originele uitlaat, dus ik een nieuwe Gianelli uitlaat besteld. Helaas blijft het hiermee hetzelfde. Heb de ontsteking inmiddels vervroegd, de gasnaald al versteld, maar het mag niet helpen. Ik merk dat er best vermogen in zit, en kan ook prima rijden in alle versnellingen, maar ik kom niet boven de 7.000 toeren. Heb inmiddels 3 verschillende soorten sproeiers gehad. Mikuni 6-kant (die er dus niet in passen), Dellorto klein en heb nu Keihins die ik nog niet heb getest. Nu is dit alles in combinatie met een 12mm carb, en ik weet dat een paar van jullie daar de schuld aan zullen geven, maar ik weet dat ik ook met een 12mm veel meer toeren kan halen. Wie helpt mij. |