Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
63557 | Asharan | 19-1-2011 20:38 | Technical Forum | 2581 | 22 |
Topicpost | |
Gepost door: Asharan | Gepost op: 19-1-2011 20:38 |
hey, ik heb een vervelend probleem met mijn brommer. een sachs madass 50cc. deze avond reed ik naar huis, was net 5 minuten aan het rijden en toen hoorde ik een harde tik in mijn blok. de ketting vloog er ook af (was niet echt gespannan). dacht eerst dat de ketting niet goed zat. maar na wat dingetjes proberen bleek dat er wel meer aan de hand was. - na een paar meter lopen of rijden met de brommer slaat die vast, als je dan een stapje achteruit doet en dan weer vooruit gaat kan je weer een paar meter en dan slaat die weer vast. maakt niet uit of deze in neutraal of in een versnelling zit. - het schakelen doet het nog, alleen je hoort telkens wel harde tikken tijdens het schakelen. - als je hem probeert te starten dan pakt die hem de ene keer wel andere keer niet. herkent iemand dit probleem misschien? mijn pa en ik denken dat de versnellingsbak stuk is. maar wouden toch eerst wat meer informatie proberen in te winnen voordat we het blok openhalen. hoop dat dit genoeg info voor jullie is. en dat jullie me misschien een beetje kunnen helpen. Dit bericht is gewijzigd door Asharan op 19-1-2011 om 20:39 uur. |