Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
63540 Robin 1993 17-1-2011 15:44 Technical Forum 2528 17

Topicpost
Gepost door: Robin 1993 Gepost op: 17-1-2011 15:44
Ik heb nu ongeveer een hpaar maanden geleden mijn krukaslagers vervangen van me honda mt5 alleen nu voel ik alweer een heel klein tikje speling zitten in de linker krukaslager. Die speling heb ik met koude motor maar ook heel klein tikje met warme motor.

De lagers zijn al een keer vaker kapot gegaan maar dat was mijn eigen schuld omdat ik veel onbalans in me vliegwiel had.

Maar toen ik die nieuwe lagers erin had gezet heb ik ook gelijk een andere goed gebalanceerd vliewiel erin gezet. Er zitten c3 lagers in, maar ik ben best wel verbaast dat die speling er nu alweer inzit, ik weet dat mt'tjes linker krukaslagers zwakken punten zijn maar zo snel had ik ook niet verwacht.

Ik heb destijds ook een ander linker carter op me mt gezet omdat die andere lek was, dit is wel een carter van de eerste serie van de mt. Ik hoorde nog wel is dat bij deze eerste type carters het krukasgat uitlubberde ofzo?

want ik moet wel zeggen dat bij het erin zetten van het lager in het linker karter, het lager zo in de carter zat zonder echt veel erop te moeten slaan oid. Kan het hier aan liggen?

en is het nu echt al nodig die lagers weer te vervangen?

Dit bericht is gewijzigd door Robin 1993 op 17-1-2011 om 15:46 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved