Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
63506 jeffke 13-1-2011 15:56 Uiterlijk Forum 14180 35

Topicpost
Gepost door: jeffke Gepost op: 13-1-2011 15:56
Hallo,

Ik ben langzaamaan bezig met het opknappen van mijn tsx. Ik heb verf van de action gehaald en daarmee mijn kickstart en voetsteuntje gespoten om te kijken of het goeie verf is. Mijn voetsteuntje heb ik uit elkaar gehaald en dat zijn dus 2 delen; het ene stuk is waar je je voet op zet en de andere is waarmee je het aan het frame vastmaakt.
Ik heb gewoon alles geschuurd en schoongemaakt enzo, netjes in 2/3 lagen primer gezet en begonnen met spuiten. De eerste 2/3 lagen verf gingen goed,zag er allemaal strak uit en glansde ook mooi maar na de 3e of 4e laag werd het ene deel van mijn voetsteuntje helemaal dof. Ik kon het er niet afvegen ofzo dus ik heb in de hoop dat de volgende laag wel goed zou zijn nog een laag eroverheen gespoten. Het andere deel heb ik ook nog een laagje gegeven. Maar jammergenoeg mocht het niet baten, ook deze laag was heel erg dof. Toen heb ik nog een nieuwe bus gepakt en nog een laag eroverheen met hetzelfde resultaat...

Foto:

Uploaded with ImageShack.us

Nu is mijn vraag: Hoe kan dit? Heb ik iets fout gedaan ofzo want ik zit er niet op te wachten dat dit gebeurd als ik aan mijn frame of kappen begin.

Dit bericht is gewijzigd door jeffke op 13-1-2011 om 15:57 uur.

Dit bericht is gewijzigd door jeffke op 13-1-2011 om 15:58 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved