Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
63501 BartP 12-1-2011 20:11 Meeting Forum 16845 84

Topicpost
Gepost door: BartP Gepost op: 12-1-2011 20:11


Hallo luitjes,
Ik post nooit/niet op dit forum, ben namelijk wat actiever op het forum gericht op aprilia, maar desalnietemin zet ik hier toch de brommervakantie neer, ik neem aan dat hier geen bezwaar tegen is?!

2011 Wordt het jaar van het mogelijke mogelijk maken, met andere woorden, vorig jaar hebben we veel ervaring opgedaan met z'n 3'en.

EN DIT JAAR GAAN WE EEN ECHTE ECHTE BAZENMEETING MAKEN.

Het idee:
We rijden met een groep naar Renesse/burgh-haamstede met de brommer, zetten daar ons kamp op, en gaan chillen, en brommer rijden, en 's avonds uit.
De toerrit: Met aanhangers, met tenten en alles erop en eraan rijden we naar het zuiden, het rijden naar Renesse is al een feest met avonturen!!!
De camping: We gaan gewoon naar een gezinnencamping, gezien de verschrikkelijke prijzen die jongeren campings vragen, en gezien we toch bijna niet op de camping zijn : Dit betekent wel, dat we ons overdag op de camping (met wakker worden etc.) behoorlijk moeten gedragen, maar ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen.

Wat nemen wij mee/zorgen wij voor:
-Koelbox, die we gezamelijk met alle bierdrinkers gaan vullen, en mixdrank.
-Radio :Y:
-Heeeeeel veel LOL. :
-De mooiste routes door het mooie Zeeland :{-):
-En als laatste lopen er in Renesse een hoop 16 jarige hoertjeS rond, vaak onder invloed van drank :<>: (Deze optie is voor dé éckte hosselbazen)

Activiteiten op de bazenmeeting: (alle onderstaande activiteiten zijn "mooi weer activiteiten"
-Een middagje naar de België. (gewoon, omdat het kan / buksen O )
-Stormvloedkeerring Neeltje Jans
-Bier drinken
-Uitgaan

Zelf meenemen:
-
- (voor de camping, benzine, eten, bier. )
-En last but not least, een goed werkende brommer. We rijden toch wel zo'n 750km is de ervaring, dus reserve onderdelen zijn geen overbodige luxe.

De brommer moet wel een bromkenteken hebben!! Motoren mogen, maar we rijden veel op fietspaden en duinpaden, de toersnelheid zal rond de 50 km/h liggen op de heen en terugweg.


MAAR WANNEER IS DE ZEELAND BAZENMEETING?
Begin/Midden augustus, van wo t/m (do vrij zat) zon.
Geef even jouw voorkeur aan welke datum precies!!


Hopelijk is er een beetje animo voor, nogmaals, het ziet er misschien lame uit, maar het is echt vet gezellig!!! O:
Niet komen omdat je ons niet kent is geen rede, wij kennen jou ook niet. :P
Niet komen omdat je pas 16 bent is ook geen rede, wij zijn ook 16 geweest. :P



Groetjes
Bart Pronk (nu 17 jaar, dan 18 jaar)(Tourbegeleider)
Jordy van Biljouw (nu 17 jaar, dan 18 jaar)(Navigator)
Max Kovaljov (nu 20 jaar, dan 21 jaar)(Beunmeister)








Negatief commentaar graag achterwege laten, tips en trucs die in ons voordeel kunnen zijn, zijn zeker welkom.

Dit bericht is gewijzigd door BartP op 12-1-2011 om 20:14 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved