Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
63472 | ouddorpluuk | 9-1-2011 15:21 | Begin Forum | 1976 | 16 |
Topicpost | |
Gepost door: ouddorpluuk | Gepost op: 9-1-2011 15:21 |
hallo, ik heb pas mijn gpr laten ''afstellen' en er is ee nieuwe ketting opgegaan + vertanding ( 14:53 ) nu is het zo dat als ik rij dat hij ontzettend hoog in de toeren lig ik ree met mijn vorige vertanding 105 en dan reed ik nog maar net 10500 toeren en nu rij ik met mijn nieuwe set 95 al in de 11250 toeren ongeveer. dat is best hoog. zelf heb ik wel een doppler vlinderport race cilinder + doppler endurance race krukas maar wat kan ik er aan doen om dit te verhelpen? want toen ik die zwaardere vertanding had,. toen stotterde mijn brommer erg , als ik 5000 toeren reed ging hij stotteren en trok hij niet meer en als ik meer gas gaf toen werd het nog erger of die niet meer omhoog kon. ( dat stotteren heb ik nu nog steeds trouwens maar hij trekt hem er nu sneller doorhee ,..duurt wel ff maar toch. ) heeft iemand een idee wat ik hierbij moet doen? toch andere vertanding? ( iets zwaarder dat hij niet int rood gaat ) en/of andere carb. ?. ik hoor het graag! bedankt! **: setup: Doppler Endurance racing krukas Doppler vlinderpoort race cilinder 50 cc **snel Doppler Racing Gearbox Doppler Race-koppelingsplaten Gianelli race-uitlaat Iris black-race ketting vertanding : 14:53 17,5 mm Dell'orte carburateur ( sproeier 104) MVT race ontsteking NGK racing' competition bougie Dit bericht is gewijzigd door ouddorpluuk op 9-1-2011 om 15:22 uur. |