Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
63453 Ozz 7-1-2011 2:47 Main Forum 2478 24

Topicpost
Gepost door: Ozz Gepost op: 7-1-2011 2:47
Goedemorgen,

Ik zit met een klein dilemma. Leg eerst even uit wat het is en wat voor mij de meest logische keuze zou zijn.

Mijn vriendin rijd een TZR, best net ding, van het zomer gespoten dus ziet er goed uit. Maar, het blok is slecht, het rateld, piept en schakelt slecht. Ben bang dat hij het niet al te lang meer uit houd.
Dus mijn meest logische keuze is een revisie, ik heb zelf nog nooit een blok open gehad. Dus dat ga ik niet zelf doen, dat zal de brommerdealer moeten doen. Dat kost gelijk tegen de 500euro.

maarja, dat zei ik dus tegen haar, en zij gelijk, ik ga niet nog eens 500 euro in stoppen. Dat is mij veelste duur.

Oke, opzich heeft ze een punt. Het is natuurlijk wel prijzig.

Toen kwam zij plots aan zetten, kan ik jouw brommer niet kopen. (wil mijn NSR al een poosje verkopen). En zelf vond het geneens een slecht idee. Het blok is goed en heb net alles vers gespoten. Maar ik zat zelf te denken, waarom neem je geen tomosje met een snelle pijp. Het is betrouwbaar, licht, goedkoop en makkelijk in onderhoud. Zelf is ze daar niet z'n fan van. Ze zegt zelf, dan verveel ik me dood op dat ding en ga ik alleen maar gekke dingen doen

Dus aan jullie de vraag, wat is het meest verstandige te doen. TZR reviseren, Honda NSR gaan rijden die goed is. Of gewoon een licht opgevoerde tomos gaan rijden. Of hebben jullie nog plannen over? Ze wilt zoiezo geen scooter gaan rijden

Owja, d'r ouders zien haar liever rijden op een NSR of tomos ivm gewicht, grootte en kosten van de tzr. (ze is 1,60m)

Alvast bedankt voor jullie raad!!!

Dit bericht is gewijzigd door Ozz op 7-1-2011 om 13:39 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved