Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
63302 | henkietry | 10-12-2010 18:01 | Begin Forum | 5030 | 11 |
Topicpost | |
Gepost door: henkietry | Gepost op: 10-12-2010 18:01 |
Ik heb een tomos revival ts. nooit echte problemen gehad, maar laatst viel hij uit ik dacht benzine op, maar dat was het probleem niet. ik dus lopen en constant porberen te starten elke keer ging hij even aan en meteen weer uit. endje verder kon ik er 500 m op rijden en viel weer uit. ik heb gisteren nog een heel end kunnen rijden, maar uiteindelijk moest ik toch een endje lopen tot ie t weer deed. (ik heb het idee alsof ie steeds minder vaak uitvalt) toch blijft het probleem. soms tijdens het rijden hoor je m uitvallen en meteen weer aangaan. ik kan er elke keer even op rijden en dan valt hij weer uit en soms krijg ik m dan niet meer aan. heeft iemand een idee wat het kan zijn? tomos revival TS niet opgevoerd bezine loopt normaal uit het buisje dus dat is het niet. ik heb de caberateur beetje schoongemaakt. maar is mogelijk probleem. (beetje doorblazen in benzine doen en schoonmaken voor zover ik m durfde open te schroeven) ik heb luchtfilter open gehaald en schoongemaakt.(zit al 2 jaar een klein scheurtje in getaped nooit eerder problemen gehad) mogelijkheden die ik gevonden heb op internet. bougie kapot kabel (vanaf bougie) kapot allemaal kleine dingen in caberateur kapot benzine filter verstopt (ik weet niet waar die filter zit) graag tips mogelijkheden. groeten hindrik ps ik ben een beginner dus ik snap mogelijk niet alles wat er zal worden gezegd. |