Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
63216 | stijn tip | 28-11-2010 11:44 | Elektronica Forum | 3598 | 5 |
Topicpost | |
Gepost door: stijn tip | Gepost op: 28-11-2010 11:44 |
ik wil de bedrading van mijn honda volledig aanpakken omdat ik graag een crosskapje wil van tnt met halogeen en een led achterlicht wil. moet ik hierbij nog gewoon de weerstand ertussen laten of heeft dat geen zin? uiteraard zit er al een 12v accu in. verder wil ik zelf een dashbordje maken met tuimelschakelaars voor de verlichting, dus uit/aan/aan voor normaal licht en groot licht en achterlicht. en uit/aan voor de neon hoeveel watt moeten deze schakelaars zijn? en nog wat, mijn hele kabelboom is door de war en veel dingen zijn overbodig. ik heb de normale ronde er gewoon op zitten voor het lopen van de motor, maar veel dingen zoals remlicht, knipperlichten en dashbordlichten heb ik allemaal niet nodig. kan mij verteld worden waar ik rekening mee moet houden? ik wou gewoon de witte draad naar de accu (wel met gelijkrichter) en de zwarte draad bij het contactslot gewoon steeds aftappen en een schakelaar tussen zetten. maar dan blijft er ontzettend veel draad over:S netzoals de gele draad uit het blok. deze zou voor de verlichting moeten zijn, maar hoe zou ik deze aan moeten sluiten dan? alvast heel erg bedankt stijn |