Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
63161 | pangolopalanga | 20-11-2010 13:16 | Contest Forum | 32866 | 162 |
Topicpost | |
Gepost door: pangolopalanga | Gepost op: 20-11-2010 13:16 |
Jullie kennen allemaal domino : Blokjes aaneensluiten dus. Bekijk nu deze foto : Dit is een Yamaha/rood...dus dat kan je als blokje zien. Een volgend blokje zou dit kunnen zijn : Dit blokje is rood/suzuki Het volgende blokje zou dan een suzuki/... moeten zijn. We zoeken dus afwisselend naar een blokje en een kleur, en de blokjes liggen dus ook 'andersom' elke keer - Regels : deze wedstrijd loopt tot zaterdag 27/11/10 1400h of tot iemand wint - Winnen kan je door 15 posts te doen - Als er niemand op einddatum en -uur 15 punten heeft, wint degene met het meeste posts. - De winnaar krijgt voor deze photoshot, 15 'echte' punten die meetellen voor serie 8, - Je mag niet twee keer na elkaar posten. - Bij een fout in de keten, vervalt alles vanaf daar...ook de scores. Wees dus verantwoordelijk, anders kunnen we geen wedstrijden van deze soort meer houden. - Post omdezelfde reden geen dubbelzinnig gekleurde motoren/bromfietsen. - Post om dezelfde reden geen merken waarvan je het type niet kan aantonen, liefst staat het er op. - Foto's die in een kruisje veranderen zijn de verantwoordelijkheid van de poster, je kan best je foto account gebruiken, maar hoeft niet. - Foto's moeten direct zichtbaar zijn, geen doorklikken dus je moet tussen [img] en [/img] posten - ik zal proberen dagelijks de keten nakijken en goedkeuren tot waar alles klopte, maar daar mag je niet aan vasthouden, dat is een gratis service van mij. - Je mag niet editten, dan moet je je post verwijderen en opnieuw posten.(verwijderen kan door op wijzigen te drukken, en in dat venster kan je op verwijderen klikken) - Post je score bij je foto. elke post is één punt. - Als je tegelijk met iemand anders post, zal de post van degene die eerst was tellen, de anderen moeten hun post verwijderen - Als je een fout ziet, ga dan verder vanaf daar...Als je een fout van iemand anders over het hoofd ziet, ben je ook zelf verantwoordelijk. (Toch wel spannend ook) - Enkel motoren en bromfietsen van na 1970 zijn toegelaten. - Elke foto mag maar één keer gebruikt worden, wat wel mag is een andere foto van hetzelfde brommer/motor model - Elke bron van foto's is goed (internet, jouw pc,...) Deze wedstrijd is ook een test...als het rommeltje wordt, zal het bij deze test blijven...dus neem allemaal je verantwoordelijkheid. Ik weet best dat dit helemaal de mist in kan gaan, maar ik vertrouw jullie er mee. Ziehier jullie aanknopingspunt : suzuki/geel mijn score : 1 (of 3 als je de bovenstaande meetelt, en als ik even zondig tegen het niet 2x na elkaar posten.) Post nu een gele brommer/motor naar je keuze Dit bericht is gewijzigd door pangolopalanga op 20-11-2010 om 14:18 uur. |