Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
63081 Wesleyy 11-11-2010 14:27 Main Forum 5047 9

Topicpost
Gepost door: Wesleyy Gepost op: 11-11-2010 14:27
Hallo
Ik heb een malaguti xsm uit 2009
met een minarelli am6 blok,
Vandaag toen ik uit school reed, ree ik ongeveer 80 / 90
en hij viel uit hij deed daar zeker wel 3 / 4 seconden over want toen k gas gaf viel hij steeds meer weg ik koppeling in geknepen en rollend nog gas te geven maar toen was hij al uit gevallen,

als ik hem kick voel ik totaal geen compressie lijkt het wel of geen tegen druk in ieder geval, als ik hem aan wil lopen heeft die ook geen tegen druk, tussen me vrij of in me versnelling zit nu weinig verschil, het lijk wel of hij gewoon niks doet , dat de zuiger niet eens op en neer gaat, maar hij is volgens mij niet vast gelopen want alles beweegt nog wel, dus ik naar de brommer boer en die zegt ook misschien een gat in je zuiger of je zuiger veren kapot, wat ik haast denk van niet want ik hb 2maanden geleden nog me cilinder uitegehoned en een nieuwe zuiger der in gedaan na een vast loper, hij was wel iets lichtjes afgesteld aan benzine , maar hij reedt zeker wel goed, maar zoals een oom van mij die zeker al 20jaar ervaring heeft aan zundappie's die zegt dat het misschien ook wel me koppeling is , dat die kapot is en dat er niet eens een overbrenging is, dus ik vraag me af voor dat ik me cilinder en alles er al weer af ga halen het misschien me koppeling is , iemand enig idee ? ik hoor het graag

met vriendelijke groet
Wesley de jong

Dit bericht is gewijzigd door Wesleyy op 11-11-2010 om 14:29 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved