Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
63048 swieber 8-11-2010 15:32 Begin Forum 5808 29

Topicpost
Gepost door: swieber Gepost op: 8-11-2010 15:32
Dag iedereen,

bij deze wil ik iedereen ervan bewust maken die overweegt iets te bestellen bij scootparts dat dit werkelijk waar een webshop is met een hele slechte service. Gewoon niet betrouwbaar.

hun "medewerkers die elke dag van 9 tot 5 bereikbaar zijn voor al je vragen" heb ik nog nooit gesproken. je krijgt telkens het zelfde bandje "scootparts is momenteel niet telefonisch bereikbaar... etc.. etc.. neem alstublieft contact op via de mail"

maandag om 10 voor 1 's middags besteld,
ze beweren een 24 uur bezorgservice te hebben en als er vertraging is dit zeker moet liggen aan tnt post aangezien zij iedere dag de boel op de post zouden doen.

Woensdagavond:
ik had nog steeds niks ontvangen en ook geen track en trace code. Ik besloot te mailen, want weer geen gehoor bij "de telefonische helpdesk" Ik vroeg in een keurig mailtje of zij mij meer informatie konden verschaffen over of mijn bestelling al verzonden was.

Donderdagochtend:
wat ik terug kreeg was een geautomatiseerd mailtje waar ik niet veel mee kon, wel kreeg ik die zelfde avond een geautomatiseerd mailtje met me track en trace code.

Dat zij maandag al mijn pakket hadden verzonden was echter niet waar, met mijn track en trace code zag ik gelijk dat ze donderdag mijn pakket verzonden hadden. Deze zaterdag kwam het pakket pas aan, afijn, in het pakket zat natuurlijk niet wat ik besteld had..

Zaterdag 11:30
mijn bestelling bedroeg 6 liter olie 1 achterband en "de gratis maandag stickerset" twv. 48 euro
ik kreeg echter 2 banden en de stickerset twv. 30 euro.

Ik heb gelijk een formele mail gestuurd waarin ik vroeg hoe we dit op gingen lossen.

Maandag 13:30
We zijn een week verder,
ik kreeg natuurlijk weer een geautomatiseerd mailtje terug kreeg met een link daar in van de voorwaarden van hun website. na een tijdje lezen bleek dat ik het pakket moet terug sturen met een formulier erbij waarin ik nogmaals expliciet aangeef wat er fout is gegaan en wat ik nu niet heb gekregen. Natuurlijk zou ik de verzendkosten terug krijg mits ik daar 'recht' op zou hebben.

ik raad iedereen aan zoveel mogelijk deze webshop te vermijden, ik houd jullie op de hoogte of ik het nog voor elkaar krijg toch mijn olie te bemachtigen

met vriendelijke groeten,




Dit bericht is gewijzigd door swieber op 8-11-2010 om 15:36 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved