Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
63026 rev_aerox 6-11-2010 12:22 Begin Forum 4432 61

Topicpost
Gepost door: rev_aerox Gepost op: 6-11-2010 12:22
He ik heb een vraag, zal eerst even mijn setup neerzetten.

Airsal 80cc
MVT Millenium
21mm Dell'Orto (sproeier 116)
Gianelli Conti of een mix ervan, Weet niet precies wat het is

Mijn brommer heeft goed gelopen met die 80cc trok lekker goed door en ik was naar me werk en was mijn benzine op, ik heb getankt, meng zelf 1:40 maar had geen olie bij, ik heb olie gehaald het merk Kroon Oil, ik heb perongelijk denk ik wel 250cc op 5 liter erin gegooid, teveel olie dus, maar hij rijd nog wel, ik ben naar me werk gereden 14km en daarna terug 14km, ik wil hem in de avond weer starten maar hij starte niet of heel moeilijk.

Ik dacht dat het aan de olie lag maar dat was het dus niet, ik heb mijn tank leeg gehaald en nieuwe benzine ingedaan, Ik kicken start eindelijk na 10 keer kicken en doet ie alleen maar stotteren. als ik een mm gas geef dan stottert ie niet maar zodra ik vol gas geef doet ie alleen BOBOBOBOBOB en hij loopt niet meer stationair.

Kan stationair schroef helemaal indraaien maar het is geen verschil, lijkt net of die ergens valse lucht krijgt ofzo,
Heb mijn cilinder eraf gehaald en ziet er nog gewoon perfect uit. Heb mijn Carb spruitstuk en membraan in bak met benzine gelegd dus dat is allemaal schoon

En nu start hij wel beter. maar nog steetds dat stotteren of wat het is. En als ik dan op mijn brommer ga zitten valt hij mee uit.
Mijn kabelboom is niet aangesloten dus daar kan het niet aan liggen dat er ergens een knik in zit ofzo. en mijn ontstekings kabels zijn ook nog goed.

Wat kan het zijn?

Gr

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved