Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
6302 barry 17-11-02?17:05 Technical Forum 3942 42

Topicpost
Gepost door: barry Gepost op: 17-11-02?17:05
ok ik was met marcel zoetermeerde aan het msn'en dat ik een mb8 cilinder heb. maar ik zei dus dat er een vlinderpoort is zit en hij dus van niet.

dus hebben we ff zitten vergelijkken, en mijn cilinder is rood, heeft een vlinderpoort en komt overeen met een foto die marcel mij had gestuurd die van een cr80cc cilinder is.

maar ik dacht dus al die tijd dat het een mb cilinder is omdat er gewoon een mb80 pakking set opgaat. maar nu blijkt dit dus een 80cc cr(AC) cilinder te zijn

maar deze past toch op een mb80cc blok? en volgens mij loopt dat dan fucking hard omdat het een cross cilinder is. maar past deze cilinder zonder aanpassingen op een mb8 blok?

kun je zeggen van: probeer eens, maar ik heb geen 80cc mb blok dus, maar een 80cc cr AC blok. maar die is kapot (kapotte carters) dus als dit enig sinds zonder aanpassingen op een mb80 blok past zou dat heel mooi zijn en hoor ik wel voor de genen die intresse hebben, maar dat doen ik dan in sales

maar eerst weten of deze cilinder nou met (en dan welke) of zonder aanpassingen op een mb80cc blok kan.
dus wie heeft hier verstand van?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved