Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
62856 Tomosgirl 12-10-2010 10:44 Begin Forum 10436 28

Topicpost
Gepost door: Tomosgirl Gepost op: 12-10-2010 10:44

Hallo iedereen,

Ik moet even mijn verhaal kwijt.

Ik bezit een wat ouder brommertje, een Tomos.
Leuk dingetje, loopt als een trein en brengt mij waar ik zijn moet normaal gesproken...

Vanochtend wilde ik zoals elke dag wegrijden, toen ik merkte dat het gas geven niet meer lukte.
Na zelf zonder resultaat wat gepield te hebben, het Cycle Center Slinge gebeld om te vragen of ik hem langs kon komen brengen voor reparatie.
Ik was al klant en had de Tomos het jaar ervoor voor een grote beurt gebracht, toen geheel naar tevredenheid.

Wat schetst mijn verbazing wanneer de dame aan de telefoon mij weet te vertellen, dat mijn brommer te oud is en het de "jongens" van de werkplaats te veel tijd kost om de kabel te vervangen.
Bij een oudere Tomos moeten er namelijk onderdelen los gemaakt worden om een gaskabel te vervangen en dat was volgens deze mevrouw te ingewikkeld en te veel werk.

Ik gaf aan dat het om een standaard reparatie ging, immers een gaskabel is een onderdeel wat regelmatig vervangen moet worden en dat ik de gewerkte uren aan mijn brommertje natuurlijk ging vergoeden.

Maar nee, mevrouw hield voet bij stuk, oude brommers met mankementen kostten te veel tijd en daar maakt Cycle Center Slinge zijn handen niet aan vuil, ook al wil de klant er voor betalen.

Maar mijn brommer heeft geen mankementen, probeer ik nog, hij loopt als een trein!
Hij is vorig jaar nog bij jullie geweest voor een beurt! Ik ben een vaste klant!

Helaas, Cycle Centre Slinge wilde mij niet hun goede service bieden die toch zo heel mooi op hun site vermeld staat.
Ook van de klantvriendelijkheid heb ik niets gemerkt en van hun vermelde betrouwbaarheid al helemaal niets!

Ik ben heel boos op Cycle Centre Slinge, want het komt er op neer dat als je geen Chinese moderne massa productie scooter hebt, maar een goed onderhouden brommer van Nederlandse makelij, dan mag je niet meer meedoen en wordt er geen service meer verleend.

Gelukkig daarna in contact gekomen met de Scooter Shop in Barendrecht, waar een hele vriendelijke meneer te kennen gaf mij graag als klant te willen hebben en dat het vervangen van een gaskabel, ook bij mijn oude brommertje, zonder enkel probleem uitgevoerd kon worden.

Zo, dat was mijn verhaal.
Natuurlijk mogen jullie reageren

Tomosgirl

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved