Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
62728 | -Bart-92- | 26-9-2010 22:17 | Technical Forum | 3082 | 5 |
Topicpost | |
Gepost door: -Bart-92- | Gepost op: 26-9-2010 22:17 |
Hallo, Zaterdag heb ik gratis een scooter kunnen halen. Een Bajaj Sunny. Echt als klus project. (Indiaas ding) Het enige probleem volgens de vorige eigenaar was dat de uitlaat kapot was. Eenmaal thuis gekomen direct aan de slag. Eerst geprobeerd te starten. 5 keer kicken en hij deed het. Zag ik grote vlek op de grond, bleek dat hij benzine lekte uit te carb. (En geen uitlaat problemen) Carburateur onderzocht. Een pakking was kapot dus had ik uit een oude fietsband nieuwe geknipt: probleem verholpen. Nu is er een nieuw probleem: Als je hem aantrapt dan start hij wel, maar dan loopt hij maar 1/1,5 seconde. En dan slaat hij af. (ook als je gas probeert te geven). Ik heb de carburateur er af gehaald en goed schoongemaakt. vlotter nagekeken, vlotternaald nagekeken, niks mis mee. Choke ook niks mis mee, behalve dat hij steeds open schoot. Maar als je de choke dichthodut tijdens starten slaat hij ook af. Benzine toevoer naar de carburateur is ook het probleem niet want als ik het slangetje eraf haal dan stroomt de benzine gewoon open wanneer het kraantje open staat. Luchtfilter eraf gehaald, geprobeerd te starten en precies hetzelfde probleem. Ik zou echt niet weten wat het zou kunnen zijn, behalve dan dat ik vermoed dat hij niet genoeg benzine krijgt ofzo. maar ik zou niet weten waardoor... Ik hoop dat jullie er raad mee weten. B.v.d. |