Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
6270 Neonlampje 15-11-02?22:57 Main Forum 1823 42

Topicpost
Gepost door: Neonlampje Gepost op: 15-11-02?22:57
Goed t gaat hard laatste tijd met crashes hierzo op het forum...
Nu heb ik een primeur: Mijn eerste crash!!
Ik reed vandaag terug van training.. kom ik over een spoorweg overgang.. opeens snijdt een auto mij af.. ik vol in de slip.. SM-style zo om die auto heen.. ben ik paar honderd meter net bekomen van de schrik.. nog zo'n idioot.. zonder richting aan te geven komt van tegenovergestelde richting.. snijdt me zo af.. waarna ik vol op de zijkant van de auto in klap.. over de auto heen en daarna eroverheen en landde weer met het stuur in mn handen (jaja alssof ik het dagelijks doe )

Had die automobilst mij niet gezien en dacht nog ff voor een auto langs te kunnen die 200m achter mij reed :p
Die vrouw uitstappen... vet gestrest huilen enzo.. en die kerel die achter stuur zat.. eerst kijken hoe het met mij was en daarna zo: "oh die brommer van jou is ook opgevoerd ja"
ikzo: "hoe weet jij dat?"
hij: "jah niet al te lang gelden heb ik hetzelfde gedaan met mijn mtx, alleen met 110km/h"

ach plisie erbij.. gingen eerst vet zeuren over mn lichten.. zaten vet onder de bagger, maar ik liet zien dat ze nog prima licht gaven.. en toen was t wel ok...
vroeg die kerel nog of hij de brommer mee moest nemen naar het bureau zodat ik hem later op kon halen.. nou ik dus: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE en daarna ff mn pa opgebeld, alleen die had gezopen dus mn moeder had me opgehaald, brommer aan lantaarnpaal vast.. wat er kapot is zie ik morgen pas.. ik vrees dat frame krom is enzo, voorvork eventueel.. remhandle is zowiezo stuk.. sjah verder weet ik het zo niet.. we zien wel...

Ik zit nu thuis met mn bovenbeen waarschijnlijk zwaar gekneust (zat tussen auto en brommer), wat schaafwonden en last van mn nek.. maar dat geneest wel

Wel maf dat het nu in deze tijd van het jaar zovaak fout gaat...
kutbrommers... (en auto's!!)

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved