Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
62649 | Maup | 18-9-2010 21:39 | Main Forum | 3880 | 26 |
Topicpost | |
Gepost door: Maup | Gepost op: 18-9-2010 21:39 |
Omdat ik met de huidige stepjes m'n benen niet lekker kwijt kan op m'n rs, heb ik bedacht om maar zelf iets te gaan ontwerpen. Het idee is om deze stepjes te laten cnc frezen. Ik heb hier helaas geen ervaring mee, en ook het tekenen in solidworks heb ik mezelf een beetje aangeleerd. Dit heb ik nu getekendnee, niet gerenderd. Geen zin om om dat weer uit te zoeken. Het deel dat gemaakt moet worden: Even voor het gemak snel een rempedaaltje erbij getekend. Deze word niet uitgefreesd, ik gebruik gewoon het originele pedaaltje. (of het moet niet te veel kosten). Mijn vragen: - Is het uberhaupt betaalbaar om zoiets te laten frezen? - Waar moet ik op letten met het tekenen? - Ik heb nu alles zo vierkant en simpel mogelijk gehouden. Maakt het qua bewerkingen op de freesmachine nog uit of ik de randen hoekig houd of rond maak? En zie ik dit terug in de kosten? Als je verder nog tips heb, graag! Jullie hebben wss meer ervaring hiermee dan ik. Het linker deel heb ik nog niet gemaakt, eerst maar eens kijken of jullie nog tips voor dit deel hebben. Alvast bedankt. |