Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
62631 | Han-RS50 | 16-9-2010 13:50 | Main Forum | 2136 | 9 |
Topicpost | |
Gepost door: Han-RS50 | Gepost op: 16-9-2010 13:50 |
Hallo mensen, Mijn RS50 heeft de laatste paar weken een startprobleem. Als ik 's morgens de brommer elektrisch wil starten om naar school te rijden is het altijd afwachten of hij wel wil starten. Het probleem is namelijk dat je vaak maar 1 poging hebt om hem te starten, als hij dan start dan loopt hij wel goed, maar als je hem om een of andere reden uit laat vallen dan start hij niet meer (pas vaak 's avonds weer). Soms wil hij zelfs helemaal niet starten, want dan probeer ik hem te starten, en hoor ik alleen het startgeluid van de brommer maar hij gaat niet aan. Als ik het dan nog een paar keer probeer gaat het normale geluid weg en hoor ik een soort tikkend/zoemend geluid. Vandaag op school probeerde ik het dus ook, en hij wou niet aan. Na een paar keer starten viel het display ook uit! (elektrisch starten) Aanlopen wil ook nooit. Ik denk zelf dat het sowieso wel elektrisch is omdat het schermpje ook uitviel, maar misschien dat jullie nog andere ideeen hebben. Hij is verder alleen ontgrenst, dus prop eruit, ander tandwiel en andere sproeier (hij loopt verder goed tijdens het rijden). Alvast bedankt!! Dit bericht is gewijzigd door Han-RS50 op 16-9-2010 om 13:50 uur. Dit bericht is gewijzigd door Han-RS50 op 16-9-2010 om 13:51 uur. |