Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
62528 | flylight | 5-9-2010 19:39 | Begin Forum | 2247 | 14 |
Topicpost | |
Gepost door: flylight | Gepost op: 5-9-2010 19:39 |
Mijn setup: 50cc snel Airsal 12mm Bing Sproeier 64 50cc RGD HC Hogedrukkop Standaard 22 milimeter sigaar Twv: 13 Twa:46 1,5mm voetpakking, 2 koppakingen: Squish 0,7 Ik ben op de puch 1 week naar school gereden, met geplof in top toeren (boven de 45km/h) Toen stopte hij er na die week oppeens mee, bougie op de cilinderkop en er was nog steeds een vonk te zien.. Maar het werkte nog steeds niet, omdat ik er zeker van wou zijn dat alles weer fatsoenlijk was.. Heb ik gelijk een nieuwe bougie hittegraad 6, ontstekingspoel, condensator, contactpuntjes gekocht. (Paar daagjes geleden daarvoor al de bougiedop/kabel vervangen) Dit gemonteerd en hij liep goed.. De eerste test rit reed hij zelfs 58 en ik hoorde het geplof bijna niet.. Hij reed heel hoog in de toeren (dit heeft ie maar een 1km vol gehouden) Naar huis gereden en toen begon het weer, reed oppeens maar 53 op top en het geplof was alweer te horen.. Wou soms niet meer dan 3 kwart gas hebben dan remde hij zelf af (daar mijn idee was de vonk niet meer krachtig genoeg om alles tot ontplofing te brengen) En het is niet echt een warm/koud motor probleem want het is wel zo dat ie bij een koude motor later begint te ploffen maar nu ook al is ie koud haalt ie die 53 nog maar net.. Iemand een idee? Want als dit niks word met die punten ontsteking gooi ik er mijn hpi op.. Alvast bedankt! Dit bericht is gewijzigd door flylight op 5-9-2010 om 19:46 uur. |