Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
6252 | jhillen | 14-11-02?18:44 | Main Forum | 1170 | 20 |
Topicpost | |
Gepost door: jhillen | Gepost op: 14-11-02?18:44 |
Ik heb een nieuwe gallery gepost. Je kan hem hier opvragen: [URL[t]]gallery.asp?action=view&id=139[/t]Klik hier.[/url] Naam van de gallery: jhillen's NSR na het ongeluk !. Omschrijving van de gallery: nou jongens, hij is weer als de oude... na het ongeluk ben ik wel ff bezig geweest met het opknappen van me nsr. Gelukkig had ik nog een compleet nieuwe kappenset liggen die er nu dus ook op zit... Nou, eigenlijk wou ik gewoon zonder kappen rijden totdat ik die ace kappen klaar had en dan zou ik die erop zetten, maar omdat ik zondag naar de meeting ga, en iedereen tegen me zei dat ik de kappen er gewoon ff op moest zetten, hebbik dat maar gedaan... en zie hier het resultaat... Hij is dus weer helemaal ok, en ik ben nu bezig om hem in te rijden... (heb al 300 km gehad ) Mijn blokje is ook helemaal gereviceert door Zoetahmeerdah Smits en er zit dus een nieuwe cilinder op... mijn setup is nu dan ook: -50cc snel Eurocilindro -16mm Keihin -16mm spruitstuk -Metrakit uitlaat met carbonnen demper en sticker van Jolly Moto. -6 bak Ik weet me top nog niet omdat me teller het NOG niet doet... maar op de meeting wil ik ff sporten tegen andere 50cc's omdat ik wil weten of ik hard optrek of dat het wel meevalt... Eerst nog eens een plaatje van hoe mijn NSR was voor het grote ongeluk... en dan plaatjes van hoe hij nu is mzzl's |