Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
62454 | Floris-tsx | 25-8-2010 23:00 | Technical Forum | 1719 | 14 |
Topicpost | |
Gepost door: Floris-tsx | Gepost op: 25-8-2010 23:00 |
Maandje geleden heb ik mijn brommer voor een reparatie aan de koppeling naar de bromboer gebracht. Toen bleek er een ring niet goed te zitten in het huis of iets dergelijks, en dat hebben ze toen goed gezet. ook moest er een nieuwe drukstift en wormwiel in. Vervolgens ging ik met t ding rijden. ging 2.5 week goed. Tot ik op een gegeven moment merkte voor t stoplicht dat ik met koppeling in nog steeds vooruitkwam. Hij kruipt dus. Ik dat hendeltje links op het blok opnieuw stellen en hij werkte weer als een nieuwe. Ben toen een dagje gaan toeren en ja hoor, weer die kruipende koppeling. onderhand moest ik dat ding zo vaak indraaien dat dat lullige tapeindje wat erin gaat met die kruiskop erop compleet in het wormwiel moet verdwijnen om enig effect te kunnen leveren. Nou, ik grote bout erin gedraaid, ring ertussen moer erop, afstellen en vastknallen. ja, doet het weer een volle dag rijden en vervolgens kruiptie weer. ook deze bout gaat er steeds verder in naarmate ik meer afstel. vliegwielkap eraf en ik zie dat het uiteinde van de drukstif UIT het blok helemaal beschadigd is. heeft zegmaar een kop als een spijker. Wil ik m uit het blok trekken, lukt dit niet. blijft halverwege hangen. wie kan mij helpen, kan ik hier (snel) iets aan doen voordat ik hem op grond van garantie laat repareren? |