Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
62264 | jeroen | 31-7-2010 19:08 | Meeting Forum | 10245 | 33 |
Topicpost | |
Gepost door: jeroen | Gepost op: 31-7-2010 19:08 |
Jaar 3. Een klein beetje bier moet je meenemen. Gelukkig was dit minder dan de helft. ![]() Gelukkig zijn Denen geweldige chauffeurs :S. ![]() Kamperen aan de zee. ![]() Zon in Zweden? ![]() Maarten ziet iets! ![]() Zweedse natuur..! ![]() Meisje, kom eens hier.. ![]() Pim had het nogal warm.. ![]() Ons bier, voordat de Poolse Igor over de zee zwom en ons bier meenam.. ![]() Foto tijd.. ![]() Wat zei je over m'n moeder? ![]() Dus ging Pim in de bosjes zitten.. ![]() Waarom? ![]() I'm your pleasureman! ![]() Kijkend.. ![]() Uitbuiken.. ![]() I'm your pleasureman.. ![]() Aaahhh, me too! ![]() Uitzicht. ![]() Kijk dat! ![]() Ik maak 'em dood!! ![]() ![]() Wat is dat? ![]() Hmmmmmmm.... ![]() Kamperen.. ![]() Welke wil je? ![]() Doe mij die maar ![]() Hehe ![]() Asjemenou ![]() Daar past best veel in zeg.. ![]() No, you're the man! ![]() Ik zie ik zie wat jij niet ziet ![]() Broem broem ![]() Wat is dit nou? wuh Dit bericht is gewijzigd door jeroen op 31-7-2010 om 19:09 uur. Dit bericht is gewijzigd door jeroen op 31-7-2010 om 19:11 uur. |