Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
62193 Niek de Wildt 20-7-2010 20:20 Meeting Forum 17282 98

Topicpost
Gepost door: Niek de Wildt Gepost op: 20-7-2010 20:20
Dag brommer/motor/auto -enthousiastelingen!

Het is tijd voor een nieuwe traditie, namelijk de Gooi "KING" meeting.

Wat er speciaal is aan deze meeting in vergelijking met voorgaande "Gooi-meetingen", is dat deze in combinatie met de "King Cruise" wordt gehouden.
De King Cruise is een bijeenkomst van honderden bijzondere auto's (voornamelijk amerikaanse muscle-cars) die een aantal keer per jaar wordt gehouden op een enorm parkeerterein bij een winkelcentrum.
Vaak zijn er ook wat drag-auto's te vinden die nog even worden opgestart, en er is ook genoeg volk wat op de motor komt.
Het is dus zeker niet ongepast als er een groep op de brommer komt.
Hier een link waar je ook foto's kunt bekijken van voorgaande "King Cruisen":
http://kingcruise.nl/

Na daar een tijdje te hebben rondgehangen en daar eventueel nog wat bij de Burgerking te hebben gesnoept, maken we een ritje over een aantal mooie wegen richting de Spiegelpolderplas bij Nederhorst den Berg
Tijdens deze rit komen we over een aantal wegen die eventueel geschikt zijn om een sprintje te houden indien er snelle brommers aanwezig zijn.

Aangezien het erg warm is, is het plan om een duik te nemen bij een van de vele kleine drukke strandjes om bij plassen.

Tegen de tijd dat iedereen uitgebadderd is, zal het tegen etenstijd zijn, en kunnen er eventueel pizza's worden besteld (bestek en drinken heb ik mee).



Het leek mij leuk om de meeting een keer zo te organiseren met wat activiteiten, omdat er anders niet zoveel te doen is behalve wat praten/rondrijden.

Deze speciale variant van de Gooi-meeting zal volgens het volgende planning plaatsvinden:

Lokatie: het begint bij de Maxis (winkelcentrum) te Muiden,
daarna naar de Spiegelpolderplas.

Tijd: op zondag 8aug om 13.30uur verzamelen Maxis
rond 15.00uur vertrek naar Spiegelpolderplas.
rond 16.00uur zwemmen in de plassen.
rond 17.00uur eventueel pizza bestellen.

Entree: Graties!

Benodigdheden:
-Zwemspullen!!!
-Geld voor eten/drinken en eventueel benzine.
-Voor mensen die van ver komen kan wat klein gereedschap en duct-tape geen kwaad.
-Vergeet eventueel je 2takt olie niet.

Contact organisatie:
Niek de Wildt
0612363356

Ik ben al drie maal eerder bij de King Cruise geweest, en heb daar nooit politie gezien, dus daar hoeft men zich geen zorgen over te maken.
Sowieso is deze uithoek van de randstad zeer ongevoelig voor rollerbanken.

Ik zelf van de organisatie zal voorop rijden in een echte amerikaanse muscle-car.

Indien iemand onderweg pech krijgt, heb ik in Weesp een redelijk uitgebreide garage waar achteraf eventueel reparaties kunnen worden gedaan.

Zolang je brommer soepel 70km/u loopt komt men zeker goed genoeg mee.

Als er nog mensen (zoals Kenny en Olaf) van heel ver komen, kunnen die eventueel blijven slapen.
Dit moet je dan op tijd vragen.

Indien je komt, vergeet je dan niet in te schrijven in de balk links van deze tekst, zo weten we hoeveel mensen er komen!

Een paar foto's van voorgaande "gewone" Gooi meetingen:

Zomer 2005:


Lente 2006:


Wet Summer 2006:


Herfst 2006:


Zomer 2007:


Winter 2008:


Lente 2009:


Summer 2009:


Winter 2009:



Hopelijk tot dan!



Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 23-7-2010 om 19:53 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 24-7-2010 om 4:28 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved